cinenden & stessa naar Great Smoky Mountains & Nashville 2017

Jippie!! We gaan weer eens met Es en Steeffie op vakantie!

Het kan zo maar ineens gebeuren, ineens heb je weer een reis richting de USA geboekt. De KLM had weer zeer bijzondere aanbiedingen en voor een zeer belachelijk bedrag hadden we 2 retourtickets voor Atlanta. Het enige dingetje is, is dat we via Antwerpen CS moeten reizen. Met de Thalys naar Schiphol en dan rechtstreeks naar Atlanta. Dus we krijgen ook nog een extra treintrip. Nou daar pest je ons niet mee…..gek op treinen. 10 Maart gaan we weg voor 2 weken en we gaan dit keer niet alleen op pad. Steeffie, Es en kleine Sanne gaan gezellig mee. Geweldigleuk om weer eens samen op reis te gaan. Het plan is om vanuit Atlanta naar Nashville te reizen en ons daar een paar dagen in de Countrymuziek onder te dompelen. Daarna vertrekken we naar de Great Smoky Mountains, lekker de natuur in. De heren willen zeker langs Lynchburg waar de Jack Daniels brouwerij zit. De rest van de plannen moeten nog gesmeed worden……ik heb ook al iets over campers huren gehoord……moet niet gekker worden

Wink
…….we gaan het zien. Een mooi vooruitzicht.

Magnus en Janny

Een heel fijne reis en we zien uit naar jullie belevenissen.

Pa van den Bout

Zo jongens , daar zijn we weer en heel erg goed dat we jullie zo kunnen volgen.Ook fijn te horen dat alles zo goed gaat.En het gekke is dat ik gelijk ook een beetje vacantie heb.Met mij gaat alles goed,het wordt nu alleen wat stiller om mij heen nu ook Cees en Nel ook op vacantie zijn .Ik hoop echter dat jullie echt genieten van alles en tot rust komen,want d.i.het belangrijkste toch ?Nou ,heel veel pleizier met elkaar en tot morgen .Lieve groetjes en all the best !!! (O)Pa . Doeiiiiiiiiiii .