cinenden & stessa naar Great Smoky Mountains & Nashville 2017

Country Music Hall of Fame & Grand Ole Opry

Vanmorgen wilden we het ontbijt voorbereiden toen we er achter kwamen dat het brood en de melk op was. Dus steefie en ik in de auto om boodschappen te doen. Vlakbij is een grote supermarkt dus lekker makkelijk. Op de grote parkeerplaats stonden bijna geen auto's, maar binnen was er wel beweging... eenmaal binnen bleek het een chineese supermarkt te zijn. De ruimte zelf zag eruit alsof deze 20 jaar had leeggestaan en papa en mama Chinees gewoon hun handelswaar erin hadden gedonderd. Koelvitrines met meer schimmel erop dan etenswaren erin. Verse vis welke van versheid geel en groen (letterlijk) waren geworden. Gevolgd door w grote bakken met levende vissen waar een lucht vanaf kwam zoals mijn vissenkom riekt als deze 6 weken niet wordt schoongemaakt. De betonnen vloer was bedekt met halfvergane pvc tegels met allerlei viezigheid ertussen. Bah bah bah... maar we hebben er wel lol om gehad. Toen naar doorgereden naar de Aldi een stukje verderop.

Na het ontbijt weer richting centrum gereden voor een bezoekje aan The Country Music Hall of Fame. Een eerbetoon aan de country artiesten van toen en nu.... erg leuk om te zien. Na een late lunch (of vroeg diner) in de stad zijn we richting Grand Ole Opry gereden voor de voorstelling van vanavond. Allemaal zijn we een beetje gespannen en hebben er veel zinnan. We hadden onze plaatsen snel gevonden en kort daarna begon de voorstelling met Connie Smith gevolgd door Luke Combs... jeetje wat een stem heeft die man. Hierna traden Smithfield en Kristian Bush (de ene helft van Sugerland) op. Wat een gave ervaring om hier naar deze artiesten te mogen luisteren...kippenvel !!! Na pauze werd de show voortgezet door Ricky Skaggs, een bluegrass artiest waarvan we niet veel verwachtten maar jeetje war was dit gaaf. Toen kwam Chris Janson ook al zo'n topper en werd de avond afgesloten door Trace Adkins.... ik (en eigenlijk wij allemaal) kan maar 1 woord uitbrengen...WOW !!! Wat een mooie avond...

Na deze ervaring weer terug naar huis gereden en hebben we nog wat nagepraat. Ook hebben we de plannen voor morgen gesmeed... dan gaan we naar Lynchburg om een bezoek te brengen aan Jack Daniels.