cinenden & stessa naar Great Smoky Mountains & Nashville 2017

Music city...Nashville

Vanmorgen zijn we na het ontbijt richting het centrum gereden. Onderweg hebben we nog wat lokaties uit de serie Nashville bezocht.... zo zijn we bij the bluebird café, Sinema en the Sutler saloon geweest. Toen door naar de stad... en jeetje wat is hier in 5 jaar tijd veel gebouwd. Echt leuk om weer terug te zijn... De auto geparkeerd bij the country music hall of fame... hier gaan we later deze week binnen kijken. Onze missie vandaag was om in zoveel mogelijk tentjes naar de muziek te gaan luisteren... en dat is gelukt ;-) Sanne vind het prachtig... lekker overal dansen met ons allemaal.... toppie ! Ook het weer deed goed mee 26 graden.... hmmmm.

Cindy en Esther zijn al de hele vakantie op zoek naar cowboylaarzen en hebben ze hier gevonden... na wat onderhandelen kocht Esther 2 paar en Cin en ik allebei ook een paar... echt heel mooi. Ook hebben we onze cd collectie vandaag weer behoorlijk uitgebreid.... je kan hier bijna niet stoppen met cd's uitzoeken... maar onze wishlist is afgewerkt... van de week wellicht nog wat impuls aankopen....

Het begon inmiddels al donker te worden toen we de laatste kroeg ingingen en het enorm begin te onweren ... al snel kregen we te horen dat we om 20:00 uur de tent moesten verlaten ivm Sanne. Jammer maar begrijpelijk.

Nadat we weer in ons huisje zijn aangekomen hebben we een beetjenvan het stoofpotje gegeten die ik de dag ervoor had boorbereid en na nog 1 biertje zijn we moe maar voldaan gaan slapen.

Voor morgen hebben we kaarten voor de Grand Ole Opry... dus lekker slapen en tot morgen !

Cinenden en Stessa

ETQ

Grand Ole Opry.. Ik zou zo graag meegaan!!

(mocht je de kans hebben, kijk ook een naar Opryland, was nl. ook heel leuk ;-)

Tessa

Jullie zijn goed aan het shoppen. Ik ben benieuwd naar alle aankopen. Kunnen de boots op foto getoond worden of is het nog geheim. Ben gewoon nieuwsgierig. Veel plezier in the grand ole ophry!!

Maris

Super leuk! Veel plezier in the grand ole ophry!

Cindy

Het is hier top! Bedankt voor de leuke / lieve reacties. @Tessa ze staan erop hoor, het tweede paar van links, cool hè!

Tessa

Ze zijn erg mooi

Pa van den Bout

Erg leuk weer iets van jullie te horen en te zien.Gelukkig is de winter hier voorbij dus die laarzen heb je voorlopig nog niet nodig hoor !! Ik ben heel blij dat verders alles goed gaat , dus geniet nog even met volle teugen . Ik wens jullie nog heel veel pleizier en tot spoedig weerzien . All the best , with love, your dad . bye , bye .